Veelgestelde vragen

Waar kan ik hulp krijgen?

Aarzel niet om ons een bericht te sturen via de chat links onderin je scherm of via e-mail: support@upway.shop. Ons team neemt zo snel mogelijk contact met je op. Wil je liever teruggebeld worden? Dan kan dat. Stuur graag je telefoonnummer mee en het tijdstip waarop je teruggebeld wilt worden. 

Kan ik de elektrische fietsen zien/testen voor de aankoop?

Helaas is dat niet mogelijk. Wij leveren overal in het land en bieden een 14-dagen retourbeleid op alle fietsen.

Kan mijn fiets overal in Nederland geleverd worden?

Ja, wij leveren overal in Nederland binnen 2 tot 8 dagen.

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja! Wij hebben jouw elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en bieden een jaar garantie op de accu, motor en elektronica. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop

Is het mogelijk gratis in termijnen te betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, creditkaart (mastercard of american express) of in één of meerdere termijnen zonder kosten. Via onze partner Alma kan je kiezen voor een betaling in 2, 3 of 4 keer zonder kosten. Deze optie zal je worden aangeboden wanneer je je bestelling hebt geplaatst. Indien je een bankoverschrijving wilt doen, kan je contact met ons opnemen via e-mail: support@upway.shop

Waar vind ik de handleiding van mijn fiets?

Je fiets wordt geleverd met de accessoires die door de vorige eigenaar aan ons zijn gegeven. De handleiding en het homologatie certificaat zitten er niet altijd bij. Om overconsumptie van papier te voorkomen, drukken we ze liever niet opnieuw af. De meeste documenten kunnen worden gedownload op de websites van de fabrikanten. Ons team heeft voor u verwezen naar de handleidingen van de meest verkochte merken en motoren op deze pagina.

Ik heb een probleem, wat is de klachtenprocedure?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het de support chat of een email sturen naar support@upway.shop. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.