Snelle levering

In Nederland

1 jaar garantie

Rijd gerust

14 dagen proberen

Terugsturen mogelijk als je niet tevreden bent

Snelle levering - 1 jaar garantie - 14 dagen proberen

Jouw vragen over levering en retourzendingen

Kan er overal in Nederland geleverd worden

Ja, wij leveren overal in Nederland.

Waar is mijn bestelling?

Na je bestelling op onze website voeren onze monteurs en technici een laatste inspectie van jouw fiets uit alvorens deze klaar te maken voor verzending. Je ontvangt dan een e-mail om je adres te bevestigen en de datum en het tijdstip van levering te bepalen. Wij houden je vervolgens stap voor stap op de hoogte tot jouw fiets bij je aankomt! Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@upway.shop

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Natuurlijk. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze annuleren, of indien mogelijk wijzigen. Neem contact met ons op via support@upway.shop en ons team je zal zo snel mogelijk reageren!

Wordt de fiets gemonteerd of gedemonteerd geleverd?

De fiets wordt voor 95% gemonteerd geleverd: we verwijderen alleen de pedalen en het stuur wordt gedraaid, zodat er tijdens het transport niets beschadigd. We sluiten de 2 sleutels bij die nodig zijn om ze weer vast te zetten.

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja! Wij hebben jouw elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en zijn verheugd dat wij je een jaar garantie kunnen bieden op de accu, motor en elektronica. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop

Is het mogelijk om een fiets terug te brengen?

We begrijpen heel goed dat een fiets die u bij Upway koopt misschien niet geschikt is voor uw behoeften. In dat geval nemen wij de fiets graag binnen 14 dagen terug en storten het aankoopbedrag, minus de verzend- en retourkosten, terug.
Om in aanmerking te komen voor terugzending moet uw artikel redelijkerwijs zijn gebruikt (afstand minder dan 50 kilometer) en het moet zich in de staat bevinden waarin u het hebt ontvangen.

Hoe werkt de teruggave van een fiets?

Schrijf naar support@upway.shop en ons team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het retourtransport van uw fiets te organiseren. Om geretourneerd te kunnen worden, moet uw artikel in de originele verpakking zitten.