Ja, wij leveren overal in Nederland.
Jouw vragen over levering en retourzendingen
Kan er overal in Nederland geleverd worden
Waar is mijn bestelling?
Na je bestelling op onze website voeren onze monteurs en technici een laatste inspectie van jouw fiets uit alvorens deze klaar te maken voor verzending. Je ontvangt dan een e-mail om je adres te bevestigen en de datum en het tijdstip van levering te bepalen. Wij houden je vervolgens stap voor stap op de hoogte tot jouw fiets bij je aankomt! Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@upway.shop
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Natuurlijk. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze annuleren, of indien mogelijk wijzigen. Neem contact met ons op via support@upway.shop en ons team je zal zo snel mogelijk reageren!
Wordt de fiets gemonteerd of gedemonteerd geleverd?
Valt mijn fiets onder garantie?
Is het mogelijk om een fiets terug te brengen?
Hoe werkt de teruggave van een fiets?