Upway Helpcentrum logo
Upway Helpcentrum logo

Alle artikelen

Ik ben een particulier

Hoe werkt de verkoop van mijn fiets aan Upway?

Je elektrische fiets verkopen gaat supermakkelijk met Upway!. Klik naar onze speciale pagina en beantwoord 10 vragen over je fiets. Wij bellen of mailen je binnen 48 uur. Waar je ook woont, we geven je een paar opties om je fiets op te laten halen. E

Welke fietsen koopt Upway?

We nemen bijna alle elektrische fietsen aan die na 2016 gekocht zijn. Maar soms kunnen we bepaalde merken niet aankopen als we daar al genoeg van hebben. Die merken vind je dan niet in ons formulier. Laat ons ook weten als je fiets beschadigingen hee

Het merk van mijn fiets komt niet voor in de lijst van fietsen die worden opgehaald. Waarom niet?

We doen ons best om zoveel mogelijk merken elektrische fietsen van na 2016 op voorraad te hebben. Maar soms hebben we van bepaalde merken even geen fietsen meer. Die merken vind je dan niet terug in ons verkoopformulier. Als we jouw model niet op voo

Welke accessoires moet ik met mijn fiets meesturen?

Naast je fiets moet je ook de volgende dingen aan ons geven:. Zonder deze onderdelen kunnen we je fiets niet terugnemen. Als je extra accessoires op je fiets hebt gezet, mag je die erop laten zitten. Maar ze tellen niet mee in de prijs die we je geve

Kan ik een defecte fiets verkopen?

Fietsen met grote schade aan het frame, zoals scheuren, kunnen we helaas niet terugnemen. Als er andere problemen zijn, zoals met de motor, accu of iets anders, moet je dit vermelden op het formulier. We bekijken dan hoe makkelijk we aan de nodige on

Kan ik een fiets aan Upway verkopen in ruil voor een waardebon voor een nieuwe fiets?

Op dit moment kan dat helaas niet! Je moet je huidige fiets dus los verkopen - het geld krijg je meteen op je rekening. Een nieuwe fiets moet je apart kopen.

Hoe verzend ik mijn elektrische fiets naar Upway?

Hoe we je fiets ophalen, hangt af van waar je woont. Wij sturen een transportdienst (PostNL) naar je toe, en moet je fiets in een kartonnen doos verpakt zijn. Zo’n doos kun je vaak gratis krijgen bij een lokale fietsenwinkel, of je kunt een verzendpa

Wat gebeurt er als Upway een probleem ontdekt met mijn fiets nadat hij is aangekomen?

Als dat gebeurt, bellen of mailen we je om uit te leggen wat we hebben gevonden. Dan doen we een nieuw bod dat rekening houdt met de technische problemen die we niet hadden verwacht. Als je dat bod niet accepteert, sturen we de fiets gratis terug naa