Hoe kunnen we je helpen?

Bezorging en retour
Neem contact op met support
Betalingsmethodes
Het kiezen van je e-bike
Accu en autonomie
Je fiets verkopen

Contact opnemen

Wij beantwoorden al je vragen per e-mail: support@upway.shop

De meest gestelde vragen

Kan mijn fiets overal in Nederland geleverd worden?

Ja, wij leveren overal in Nederland binnen 3 tot 5 werkdagen.

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja! Wij hebben jouw elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en bieden een jaar garantie op de accu, motor en elektronica. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop

Als ik een probleem heb, met wie kan ik dan contact opnemen?

Neem contact met ons op via support@upway.shop, ons team zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen via e-mail of telefoon.

Is het mogelijk gratis in termijnen te betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, creditkaart of in één of meerdere termijnen zonder kosten. Via onze partner Alma kan je kiezen voor een betaling in 2, 3 of 4 keer zonder kosten. Deze optie zal je worden aangeboden wanneer je je bestelling hebt geplaatst. Indien je een bankoverschrijving wilt doen, kan je contact met ons opnemen via e-mail: support@upway.shop

Waar vind ik de handleiding van mijn fiets?

Je fiets wordt geleverd met de accessoires die door de vorige eigenaar aan ons zijn gegeven. De handleiding en het homologatie certificaat zitten er niet altijd bij. Om overconsumptie van papier te voorkomen, drukken we ze liever niet opnieuw af. De meeste documenten kunnen worden gedownload op de websites van de fabrikanten. Ons team heeft voor u verwezen naar de handleidingen van de meest verkochte merken en motorenop deze pagina.