Hoe kunnen wij je helpen?

De meest gestelde vragen

Kan mijn fiets overal in Nederland bezorgd worden?

Ja, wij leveren overal in Nederland binnen 2 tot 8 dagen.

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja! Wij hebben jouw elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en bieden 1 jaar garantie op de accu, motor en elektronica. Let op, de garantie die we bieden, betekent niet dat de wettelijke garantie vervalt. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop. Bij alle aankopen die je bij ons doet, heb je ook recht op wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten.

Als ik een probleem of klacht heb, met wie kan ik dan contact opnemen?

Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar support@upway.shop, ons team zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen via e-mail of telefoon. Binnen maximaal 7 dagen na ontvangst van het probleem of klacht wordt er inhoudelijk op je probleem of klacht gereageerd. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Is het mogelijk gratis in termijnen te betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Klarna, creditkaart (mastercard of american express) of in één of meerdere termijnen zonder kosten. Via Klarna kun je direct of betalen binnen 30 dagen, zonder extra kosten. Via onze Alma kan je kiezen voor een betaling in 2, 3 of 4 keer zonder kosten. Deze opties worden aangeboden wanneer je je bestelling hebt geplaatst. Indien je een bankoverschrijving wilt doen, kan je contact met ons opnemen via e-mail: support@upway.shop

Waar vind ik de handleiding van mijn fiets?

Je fiets wordt geleverd met de accessoires die door de vorige eigenaar aan ons zijn gegeven. De handleiding en het homologatie certificaat zitten er niet altijd bij. Om overconsumptie van papier te voorkomen, drukken we ze liever niet opnieuw af. De meeste documenten kunnen worden gedownload op de websites van de fabrikanten. Ons team heeft voor u verwezen naar de handleidingen van de meest verkochte merken en motoren op deze pagina.

Zijn alle prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. Koop je deze fiets via je bedrijf en wil je weten of op deze fiets BTW terug te vragen is? Neem dan contact op met ons support team.

Hoe worden reviews verzameld?

De reviews worden verzameld door een derde partij (Trustpilot) en iedereen met een service- of koopervaring in de afgelopen 12 maanden kan een review plaatsen. Elke review op Trustpilot wordt gescreend door intelligente fraudedetectiesoftware die nepreviews identificeert en verwijdert. Op deze manier worden er dus alleen echte reviews weergegeven. Met echte reviews bedoelen wij, klanten die een aankoop hebben gedaan bij Upway. 

Hoe ziet het bestelproces eruit?

Het bestelproces bij Upway verloopt als volgt. Eerst voeg je jouw favoriete e-bike toe aan je winkelwagen. Vervolgens vul je je contactinformatie in en kies je de verzendmethode. Daarna kun je de betaling voltooien. Na de aankoop word je uitgenodigd om een recensie achter te laten!

Houd er rekening mee dat het toevoegen van een e-bike aan je winkelwagen nog geen definitieve aankoop betekent. Het is pas nadat je het bestelproces hebt voltooid en de betaling hebt gedaan dat de bestelling wordt bevestigd.

Mocht je nog meer vragen hebben: 

Stuur ons een email: support@upway.shop