Ja, wij leveren overal in Nederland binnen 2 tot 8 dagen.
Hoe kunnen wij je helpen?
De meest gestelde vragen
Kan mijn fiets overal in Nederland bezorgd worden?
Valt mijn fiets onder garantie?
Ja! Wij hebben jouw elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en bieden 1 jaar garantie op de accu, motor en elektronica. Let op, de garantie die we bieden, betekent niet dat de wettelijke garantie vervalt. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop. Bij alle aankopen die je bij ons doet, heb je ook recht op wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten.
Als ik een probleem of klacht heb, met wie kan ik dan contact opnemen?
Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar support@upway.shop, ons team zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen via e-mail of telefoon. Binnen maximaal 7 dagen na ontvangst van het probleem of klacht wordt er inhoudelijk op je probleem of klacht gereageerd.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Is het mogelijk gratis in termijnen te betalen?
Waar vind ik de handleiding van mijn fiets?
Zijn alle prijzen inclusief of exclusief BTW?
Hoe worden reviews verzameld?
Hoe ziet het bestelproces eruit?