🖤 BIKE FRIDAY – De grootste sale van het jaar is nu live! 🖤 Ontvang tot wel €1000 extra korting 🖤

VanMoof Revive: Reparatie programma van Upway

Meld je aan voor ons 2023/2024 reparatie programma exclusief voor Vanmoof-bezitters 

Vandaag

Zet jezelf op de wachtlijst 

Vul je contactgegevens in via onderstaand formulier om je aan te melden voor ons exclusieve programma en een reparatieslot te ontvangen.

September 2023

Reparatieslots gaan open

Je wordt het hele jaar door op de hoogte gehouden van open plekken. Als je fiets kapot is, meld je dan aan voor een plek en we zullen beoordelen of hij gerepareerd kan worden.

Als je Vanmoof-fiets wordt geaccepteerd

Repareren we je fiets

Wij komen je fiets ophalen bij jou thuis. Daarna inspecteren we hem in ons magazijn en sturen we je een offerte. Als je akkoord gaat, voeren we de reparaties uit en brengen we je fiets weer bij je terug.

Schrijf je in voor de wachtlijst:

*verplicht

Het VanMoof Revive-programma

Onze missie is om miljoenen elektrische fietsen een nieuw leven te geven. Na de aankondiging van het faillissement van VanMoof maken veel klanten zich zorgen over de toekomst van hun elektrische fietsen. 


Dankzij ons team van gekwalificeerde monteurs, opgeleid door VanMoof-technici, zijn we blij dat we een oplossing kunnen bieden aan de eigenaars van VanMoof-fietsen.

Nodig andere VanMoof-eigenaars uit

Ken je andere eigenaars van een VanMoof e-bike die zouden kunnen deelnemen aan het programma?

Veelgestelde vragen

Hoeveel reparatieslots voor VanMoof gaan jullie openen?

Vanaf 1 september 2023 openen we 500 reparatieslots verspreid over de komende twaalf maanden. We verwachten meer vraag dan beschikbare slots. De slots worden aangeboden op volgorde van registratie en hun aantal zal beperkt zijn omdat we afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van bepaalde reserveonderdelen, daarom raden we je aan je nu te registreren.

Is het veilig om mijn VanMoof e-bike te laten repareren bij Upway?

Om je VanMoof fiets te laten repareren, moet je je aanmelden voor het programma via het formulier hierboven.

Dan word je op onze wachtlijst geplaatst en krijg je een e-mailbericht zodra de reserveringsslots beschikbaar zijn. Vervolgens moet je informatie invullen over het model en het jaar van je fiets, en het type probleem dat je ervaart. 

Onze monteurs zullen dan bekijken of je fiets gerepareerd kan worden. Als dat nodig is, nemen we contact met je op.

Hoeveel kost de reparatie van mijn VanMoof fiets?

Nadat we je e-bike hebben geïnspecteerd in ons magazijn, krijg je een persoonlijke offerte. Hierin is ten minste €89 opgenomen voor het ophalen, inspecteren en terugbrengen van je fiets. Daarnaast zijn de kosten van de reserveonderdelen die nodig zijn voor de reparatie ook inbegrepen in de offerte. Jij beslist zelf of je akkoord gaat met deze offerte of niet. We rekenen alleen het vaste tarief van €89 en de kosten van de reserveonderdelen aan. De tijd die onze monteur aan je fiets besteedt, is gratis.

Mijn VanMoof e-bike is geaccepteerd voor het reparatie programma: Wat nu?

We halen je VanMoof e-bike eerst bij je thuis op en organiseren het transport naar ons magazijn. Onze monteurs inspecteren de e-bike en als je fiets gerepareerd kan worden, sturen we je een offerte die je kan accepteren of weigeren. Als je de offerte accepteert, nodigen we je uit om een beveiligde betaling uit te voeren via de Upway website. Zodra de betaling is gedaan, beginnen we met de reparatie en bezorgen we de e-bike bij je thuis. We schatten dat het ongeveer vier weken duurt voordat we je fiets hebben opgehaald, geïnspecteerd, gerepareerd en afgeleverd.

Wat gebeurt er als de e-bike niet kan worden gerepareerd?

Als de e-bike niet kan worden gerepareerd, kunnen we je een terugkoopaanbod doen om de reserveonderdelen terug te krijgen of de e-bike gratis naar je terugsturen.

Waar bieden jullie dit reparatie programma aan?

We bieden dit programma aan eigenaren van VanMoof fietsen in Duitsland, Frankrijk, Nederland, België en de VS.